Розвал-сходження — це вимірювання і виставлення кутів установки коліс. Крім власне кута розвалу і кута сходжень є ще й третій кут, нітрохи не менш важливий.
Напевно кожен автомобіліст стикався з тим, що його «залізний кінь» при відпущеному кермі їде в сторону. Багато досвідчені водії на це можуть сказати: «Пора б вже зробити розвал сходження». Що це взагалі таке?
Сходження та розвал – 2 дуже важливих моменти, від грамотності налаштування яких залежить якість управління машиною. У випадку ідеальної налаштування колеса знаходяться в стандартному положенні, незалежно від швидкості пересування, кутів повороту. При цьому машина буде бездоганно поводитися на дорозі, гума буде зношуватися рівномірно, паливо також буде витрачатися у звичайному режимі.
З-за чого можуть збитися «налаштування» в авто?
Елементи підвіски і рульового управління включають в себе важелі і тяги, які з'єднуються за допомогою шарнірних деталей. Як тільки елементи зношуються або виходять з ладу, з'єднувальні елементи приводять до створення підвищеного люфту. Внаслідок того, що змінюється відстань між площинами робочих покришок, водій в процесі пересування помітить зниження керованості авто. Машину буде заносити в різні сторони в процесі руху по дорожньому полотну. Крім того, багато водіїв говорять про те, що з-за цього дуже швидко зношуються шини.
Але несправність може виникнути при виході з ладу та інших запчастин.
Як фахівці здійснюють регулювання?
Якщо ви стали помічати, що авто заносить, тоді зверніться на СТО, де буде надана професійна допомога. Майстри знають, як робиться розвал сходження, у них для цього є відповідне обладнання і інструменти.
Для регулювання авто повинно знаходитися на ідеально рівній поверхні. В різних сервісах технологія роботи може відрізнятися, але в цілому вона містить в собі 2 етапи: налаштування сходження і розвалу.
Деякі майстри попередньо перевіряють тиск у шинах, після чого дані виводяться на дисплей, фіксуються. Після того як всі необхідні виміри будуть проведені, здійснюється регулювання.
Необхідність у проведенні процедури
Якщо повертати кермо в будь-яку сторону, а ТЗ буде і далі рухатися по прямій, слід терміново вирушити до майстрів на СТО. Ремонт потрібно також у разі, якщо при центральному положенні керма машину заносить в різні сторони.
Один з базових «симптомів» порушення розвалу-сходження, є нерівномірний знос покришок.
Якщо явних ознак ще немає, то регулярно заїжджати на СТО недоцільно. Тому перед поїздкою до майстра радимо самостійно оглянути стан авто. Обов'язково перевірте наступні моменти:
- особливості стирання покришок;
- рівномірність зносу протектора;
- занос авто в процесі водіння.
Своєчасна регулювання збільшує стійкість, покращує керованість авто, мінімізує замети, значно економить паливо і мінімізує знос покришок. Після регулювання автомобіль стає більш маневреним, він вже не буде «викидати фінти»: замети, перекидання і т. д. загалом, після того як буде зроблено розвал-сходження, ви будете впевнені в своєму авто на 100%.
Як робиться розвал-сходження і для чого, ми розглянули вище, а підібрати необхідні інструменти для цього можна в нашій компанії. Тут представлений широкий асортимент продукції, яка просто необхідна як професійним працівникам СТО, так і починаючим водіям.